26 mars: 15 månader <3

Idag blir lillsnuttan 15 månader <3





Jag har ju bestämt mig för att sluta amma även på morgonen fr.o.m imorgon så det var alltså sista morgonen som hon åt bröstet imorse, och även om jag vet att det är jättebra att vi kunnat göra det så länge och att jag ska vara nöjd med det och att nu kan jag äta jättemånga saker som jag verkligen saknat så har jag värsta ångesten över att sluta, men det går väl över. Vet att det är mysigt med flaskan oxå och hon tycker om vällingen så det kommer inte att vara några problem heller och det är jätteskönt det. Och nu kan ju Tommy oxå ge henne mat på morgonsidan när hon vaknar och det blir jättebra för dom två :D att få den mysstunden :O).

Idag så kommer Sara och Emma hem över helgen och det blir jättebra, för vi har saknat dom så mycket här hemma. 

Tommy är borta på praktik idag med, får se när han kommer hem idag, igår kom han inte hem förrän strax efter 9 så det blev en jättelång dag åt honom, men det hade gått jättebra :D, så nu kan han hoppa in om det behövs extra folk och det är jättebra det :O).

Ha en skön helg :O).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis på lillan på 15 månadersdagen<3<3<33<333

2010-03-26 @ 15:19:07
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Grattis Tindra på månadsdagen :)

Söta bilder.

2010-03-26 @ 17:23:27
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: morfar

Grattis på 15- månadersdagen, vi syns i morgon.

2010-03-26 @ 18:36:01
Postat av: Anki

Grattis Tindra!!!

Jag minns själv vilken ångest jag hade när jag slutade amma Olivia. Men det är rätt så skönt att kunna äta allt igen. MEN Olivia vill alltid äta vår mat nu så vi kan bara äta sånt hon tål, ser hon ngt som hon inte har på sin tallrik blir hon jätteledsen om hon inte oxå får.........

2010-03-26 @ 22:08:40
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0