28 mars

Ja så är det SOMMARTID och det har då inte vädergudarna förstått för när jag drog upp rullgardinen så hade det snöat och det var nog ca 5 cm som låg på backen :(, nu vill jag verkligen inte ha mer snö utan bara SOL och VÄRME :O).

Igårkväll så åt Tindra sin första taco alldeles själv och gissa om hon tyckte det var gott :D.


Idag så hämtade Emma upp sin första dockvagn och Tindra blev helt överlycklig :O). Efter det så har hon gått omkring med den hela dagen :D


Mitt på dagen så fick jag med mig både Emma och Tommy ut på en långpromenad och det var jätteskönt ute då, det hade slutat snöa men eftersom det låg på ca +2 grader så börjar det på att bli lite slaskigt på vägarna, så Molly var väl inte så ren när vi kom hem igen, men det är ju bara att vänja sig vid det igen ett tag framöver nu :P. Lite senare så kom mormor och morfar hit på söndagsmiddag och det var så trevligt så :O).

Nu håller Tommy på att göra kväll med Tindra och bara dom är klar så ska jag natta henne, så jag säger : Ha en bra kväll och så hörs vi imorgon igen :D

PS) Grattis Sara och Kristian på 2 årsdagen, hoppas ni får en kysig kväll tillsammans <3 <3 <3 <3

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi va sött med tacosen :D

Vi ses snart! och tack mammi <3

2010-03-28 @ 20:11:50
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack för igår och vilka härliga bilder <33333

2010-03-29 @ 16:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0