23 nov: Halv storm ute :/

Usch vilket eländigt väder vi har :/, det blåser halv storm ute och småsnöar samtidigt, så det är så himlans skönt att sitta inne :D. Tror jag ska ta och gå ner i källaren och titta om vi har någon ved inne så vi kan tända en brasa och mysa ordentligt framför Desperates Housewives :P.



Imorgon så ska Tommy och jag åka in till stan och köpa dom stora flickornas julklappar och titta lite till Tindra och när vi kommer hem så ska vi adventsstäda här hemma och sätta upp ljusstackarna, hinner inte riktigt med på fredag och så vill jag inte vänta längre hahaha, men ska försöka hålla mig från att tända :P får se hur det går :D. På eftermiddagen så ska vi baka pepparkakor och det ska bli roligt att se hur Tindra beter sig när hon får riktigt deg att baka med istället för Playdoodegen :D. Lussebullarna får vänta tills Sara kommer hem :O)

Ha en mysig kväll.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Typ storm här också, inte skönt alls :) En skön brasa är ju dock alltid mysigt!

Kram

2010-11-23 @ 20:29:52
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Sara

åh julklapp till miiiiig :D:D

2010-11-23 @ 21:22:13
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0