30 nov: Fortfarande sjuk + tävling

Tindra hade fortfarande feber imorse när hon vaknade, så vi har haft mys i sängen framför tv och Ice Age och en kort lekstund med sin bebis orkade hon oxå med innan det var dags för mer mys framför tvn :P


Tyvärr så kunde Tommy inte hjälpa till och ta hand om henne på förmiddagen för han måste mecka lastbilen och det är inget som jag avundas honom för jösses så kallt det är ute idag :( Så jag får jobba en stund i kväll istället :P


Nu är det klart att Sara fått ett studentrum så nu ska vi flytta henne när vi kör upp henne vid trettonhelgen, kommer bli superstressigt men det får gå ändå :P.

Och så en liten tävling :D.

”Jag är med och tävlar i Carolinas Julkalender om ett presentkort på 600 kr hos GladaGrodan!  Var med och tävla du också!”
Tävlingen avslutas söndagen den 5 December klockan 15.00.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Usch att lilla Tindra är sjuk. Hoppas att hon snart kryar på sig!

Och roligt att du vill vara med och tävla. Men det är Carolina som har tävlingen, jag är "bara" en deltagare jag med :)

Kram

2010-11-30 @ 11:14:58
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0