7 okt

Kan inte säga att dagen började speciellt bra :(. Gårdagen lämning var nog bara en engångsföretelse för idag så ver det lika illa igen och ändå så var hon jättepeppad på att åka dit och vi pratade i bilen hela vägen ner om hur roligt hon skulle ha med sin nya kompis H och vad alla fröknarna är snälla osv osv men när vi kom fram och hade hunnit tagit av ytterkläderna så var det kört :( :(

Väl hemma så började jag jobba och då, PANG så slog migränmonstret till så det vara bara att gå och lägga sig och sova, sov nästan hela förmiddagen så nu har jag lite jobb att ta igen, men tur att jag kan jobba på kvällen istället :P.

Eftermiddagen har firats nere hos mormor och morfar :O). Det bjöds på kanongod mat och en god tårta som säkerligen är hur god som helst imorgon men idag var den lite torr, ska nog åka dit imorgon och provsmaka den då oxå  hahahaha.

En sak som jag inte förstår är varför man inte ändrar sin prioritering när man ser att man sårar den man älskar gång på gång, önskar så att jag kunde förstå  :S.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vadå? :/ hm vi får höras imorgon! <3

2010-10-07 @ 23:45:05
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: mamma

??? Älskar dej också

2010-10-08 @ 12:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0