18 april: Dubbel träning idag :D

När jag tittade på termometern imorse så tappade jag nästan hakan, för det var 9 grader varmt ute kl 6 :O. Kan det bli bättre? Ja lite, men det är ju helt sagolikt att det är så varmt och vi är bara i mitten av april.

Idag när jag slutat jobbet så ställde jag mig på crostrainern och körde på i 20 minuter och när jag var klar så hade jag fortfarande ork kvar, blev så himlans glad för när vi köpte den för några månader sen så var jag helt död efter 3 minuter på det lättaste programet och nu har jag avancerat så jag kör ett rätt så tufft intervallprogram. Nästa gång så ska jag prova 25 minuter, får se om jag orkar det :P.

Tindra och jag har njutit av solen hela eftermiddagen och lekt i sandlådan, gungat och åkt en massa rutchkana, och när det var dags att gå in för att laga mat så ville hon inte alls gå in, utan hon stannade kvar en stund till ute i sandlådan och när hon var klar så plockade hon ihop alla sandleksakerna själv och la dom i lådan, hon är så duktig, sen kom hon in och sa att nu var hon färdig :).

På kvällen efter maten så passade vi på att njuta lite till av solen medans vi tog en kvällspromenad och när jag tittade på termometern nu så visade den på 20 plusgrader, blir så glad.

Dagens aktivitet:
20 minuter på crostrainern
5 minuter med magrollern
45 minuters promenad

Hoppas ni också haft en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Du har verkligen kommit igång med tränandet :) Härligt!

Kram

2011-04-18 @ 20:26:51
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0