11 feb: Ont ont ont :/

Jösses vilket oväder vi haft i ca ett dygn, men jag lyckades iallafall ta mig till jobbet imorse trots snöstormen. Var superläskigt att köra men det gick bra, bara men tog det lugnt.

Det gick inte riktigt lika bra när jag hämtade Tindra från dagis tyvärr :(. För när jag klev ut genom dörren så bara försvann fötterna så jag gjorde världen lufttur och slog i både rygg, axel och huvudet i träpelaren på vägen ner och om inte jag varit själv med henne så hade jag nog tuppat av. Gissa om jag har ont i huvet nu, rör jag det för fort så svartnar det :(. Hoppas det känns bättre imorgon och att det är bättre väder då för då ska vi up till gudmor och leka ute i snön och grilla korv :).

Nu blir det mys framför Lets Dance.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Usch vad läskigt :( Mår du bättre idag?

Lram

2011-02-12 @ 10:02:57
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Sara

usch då :(

2011-02-12 @ 14:57:35
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: Anki

Men usch vad hemskt att ramla. förstår att du fortfarande har ont.

Ang akupunktur när man är gravid så verkar det som att man inte ska göra det längre.

Har kontaktat ett sån som gör akupunktur och hon får lite längre göra på gravida enligt akupunktur förbundet.....Konstigt!!! Jag som tom var beredd att prova det....

Kram

2011-02-13 @ 19:00:45
URL: http://jagominmage.blogg,se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0