25 mars: Fredag igen :)

Ja så var det fredag igen och ännu en vecka har gått, påsken närmar sig med stormsteg vilket jag gillar skarpt, för då kommer ju mitt stora hjärta hem så jag får krama om henne lite, dessutom så fyller hon 20 på självaste påskafton. Kan inte riktigt fatta att det redan har gått 20 år.

Idag så har jag varit på kontoret och jobbat och då passade jag på att lägga fram ett förslag/önskemål på hur jag ska jobba fr.o.m hösten, dom har ju bett mig gå upp lite i tid och det känns ok för då har plupis blivit så stor så några timmar till på dagis kommer hon klara galant. Håll tummarna för att chefen gillar mitt förslag :D.

Efter jobbet så åkte Emma och jag och handlade, det är så skönt att hon kan följa med, både för sällskapet och för att hon är en pärla på att hjälpa mig. Tack snälla hjärtat <3. Jag har dessutom bokat biobiljetter till henne och mig, vi ska gå på "Hur många lingon finns det i världen" på måndag. :).

Nu blir det fredagsmys = fruktsallad och Let´s Dance.

I helgen så är planerna att imorgon så ska vi till gudmor och hälsa på och på söndag ska vi in till stan och storhandla. Får se om vi hittar på något mer roligt.

Vad har ni för helgplaner?

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0