29 mars: Går och lägger mig :/

Vakande upp till snöoväder idag igen, efter en orolig natt, dock inte av Tindra utan det är bara jag som sovit urkasst och drömt så dumt, bland annat om Anacondor inne i huset och vågor i 4 metershöjden medans jag åker vattenskidor (något som jag aldrig ens har provat och inte kommer göra heller). Tack vare den dåliga sömnen så kom migränmostret som ett brev på posten redan på förmiddagen men lyckade iallafall jobba klart men nu ger jag upp och går och lägger mig och sover en stund innan puppis ska hämtas, hoppas migränen är borta tills dess. Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

<3<3<33<3<3333

2011-03-29 @ 13:28:13
Postat av: Nina

skönt å lägga sig igen. speciellt då man behöver! usch stackare. hoppas migränen gick över..



ja hoppas oxå på en bättre morgondag. dock vet ja inte om theo ska va hemma från dagis. hon på dagis sa att han va sååå förkyld. men ja ja har torkat snor två ggr på hela efterniddagen kvällen, han har nyst en gång och han hosta nån enstaka. är super pigg å härjar runt som en galning. ingen feber lr någe. så ja tror han får gå imorrn ändå. trodde ju på henne å sa atthan fick va hemma imorrn då. men ja menar ja kan inte ha en vild unge som mår bättre å va på dagis där han blir aktiverad ordentligt. men vi får se imorrn. har gärna honom hemma ändå. speciellt som ja mådde idag. hade ja kunnat krama ihjäl honom :P

2011-03-29 @ 22:44:55
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0