15 maj: Regnet det bara faller ner ....

Ja så har vi ännu en dag när regnet bara faller ner. Vi tillbringar tiden i soffan och varvar med att läsa böcker och se på film. Vad gör ni?

Ska snart börja med maten, det blir pasta med Tricoloresås. Tydligen så ör det en rätt vanlig rätt på skolmatens meny och själv så har jag bara ätit det en gång men håller med tjejerna, det är faktiskt riktigt gott :). Vad ska ni äta idag?

Ps) Det vore jätteroligt om ni ville lämna en liten kommentar innan ni går, så jag vet vilka ni är som läser min blogg. Ser ju på statestiken att ni blivit fler, vilket är jätteroligt :D.

Hoppas ni alla får en bra dag.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Vi åt chili con carne idag. Hur gör man pastasåsen ni åt?



Kram

2011-05-15 @ 17:55:10
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag, men de visste du väl redan

2011-05-15 @ 18:26:49
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: Emma

jag läseeeeeer :D <3

2011-05-15 @ 22:12:01
Postat av: mamma

Cile con Carne idag <3



2011-05-15 @ 23:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0