19 maj: Grattis Emma 18 år

Idag så fyller min "lilla" bebis 18 år



Det här var det bästa stället du visste på sommarhalvåret, och varje chans du fick eller tog så var det hit du gick, när jag väl lärt sig det så behövde jag inte vara orolig när du var försvunnen utan jag gick bara runt knuten och dubbelkollade och jodå där satt du :D. Än idag så gillar du hammocken bäst tror jag och det är väl tur att vi skaffat en egen ^^.

Idag så fyller du 18 år och får gå på krogen, tänk så mycket skoj du har framför dig men lova mig att du är rädd om dig på kvällarna, ja lite oroligt är jag fortfarande :P.

Älskar dig hjärtat mitt <3 Hoppas du får en bra dag.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha fin bild, och tack mamma :D <3

2011-05-19 @ 10:44:16
Postat av: Morfar

Ett STORT grattis till " lilla" Emma på denna stora dagen hoppas att hela dagen blir bra för dig och många pussar till dig.

2011-05-19 @ 11:29:17
Postat av: mamma

Ja GRATTIS på lillan hihi och Helen GRATTIS Bra gjort <3<3<3<3<3

2011-05-19 @ 13:44:03
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Grattis till din fina Emma idag :)

2011-05-19 @ 14:10:37
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0