19 maj: vägning nr 15

Men jösses vad glad jag blev idag när jag klev på vågen :D. Inte nog med att den stannade på ett nytt 10-tal utan det var dessutom med RÅGE. Hela 1,6 kg hade jag tappat denna veckan, är så otroligt glad för det :D.



Är så taggad att fortsätta nu både med träningen och maten, som jag i och för sig tycker är rätt så lätt, gäller mest att ha sunt förnuft både när man lagar den och när man lägger upp på tallriken. Det som jag tycker är lite klurigt är fortfarande frukosten, nu har jag ätit smootie och smörgås till frukost ett längre tag men skulle gärna vilja ha ett allternativ så man kan byta lite då och då. Har ni några "smala" förslag?

Ha en skön kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Härligt :D



Fil med något i? Havregrynsgröt?



Kramar

2011-05-19 @ 18:14:01
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0