31 maj: Varannan dag :S

Men nu är det verkligen lite varannan dags bloggning :S, men det blir bättre snart. Jobbar på förmiddagarna och hjälper Sara med hemtentan hela eftermiddagarna och kvällarna, men ikväll så gör vi sista frågan :). Jösses vad skönt det ska bli när hon skickar iväg den, känns att det är länge sen jag gick själv på högskolan hahaha.

I eftermiddag så ska barnen ha en familjekväll på dagis med lite korvgrillning och sånguppvisning, ska bli så skoj att få höra låtarna mer i ett svep, Tindra trallar på dom hela dagarna och hon är så duktig så :D. Dessutom så ska det bli spännande och få träffa alla dom andra föräldrarna, det har jag inte hunnit göra än, då jag inte kunde gå på föräldramötet som var i höstas.

Så här fint blev det när pluppisens nya säng kom på plats

Den verkar vara väldigt skön ockås för hon somnar snällt i den på kvällarna och sover hela natten, sen har hon nog inte kommit på att hon kan kliva upp själv än för imorse så ropade hon när hon vaknat så vi skulle komma in och ta upp henne. Lilla tokfian :P <3

Nej nu ska jag väl göra ett ryck med jobbet igen då. Hoppas ni får en solig dag :).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha så roligt i eftermiddag och så skönt att tentan snart är klar pusss

2011-05-31 @ 10:08:04
Postat av: Sara

hon sjöng så fint.... i slutet :D haha

2011-05-31 @ 23:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0