10 okt: Tandläkarbesök

Ja det var ju dags för tandläkarbesök idag igen och eftersom jag har tandläkarskräck så var det inte med något glatt hjärta som jag åkte in till stan. När jag kom dit så fick jag ett glatt besked, det såg jättebra ut och det var t.o.m. så bra så att jag inte behöver komma tillbaka förrän nästa sommar :D. Och idag så har jag fått en tillsägelse som jag aldrig fått förut och den var "Borsta INTE tänderna ikväll"

Eftersom jag jobbar sent imorgon och inte är hemma förrän kl 6 så har jag redan gjort middagen, så det är bara för Tommy att fixa potatisen och värma svartvinbärsgrytan :D.

Just nu så sitter jag bara och slappar i soffan och väntar på att raringen ska komma hem, får väl se om han hinner göra det innans jag går och lägger mig.

Hoppas ni har en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

det va gott. men gud ja åt för mkt. fööör mkt. både ja å johan låg här i soffan igår å sa at vi mådde illa. haha

2011-10-10 @ 22:32:49
URL: http://deliciously.se
Postat av: Sara

varför skulle du inte borsta tänderna? :P

2011-10-11 @ 15:04:58
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0