15 okt: Vidrigt :O

Idag är det en riktigt vidrig dag, har nog aldrig haft så ont i kroppen som jag har idag, har ont precis överallt, kan knappt röra mig :(.



Hade en mycket bättre dag igår. Precis när jag står och lagar fredagsmiddagen får jag ett sms från Emma där hon säger att hon är på väg hem så jag fick lite shåigt med att fixa till mer mat hahaha med det löste sig bra :D. och sen satt vi och myste framför Idol.

Det var superskitigt här hemma och vi hade planerat för en städdag idag, nu har min älskade man tagit hand om den helt själv, jag klarade typ bara av att byta i sängen men nu är det gjort och det är rent och fint överallt igen :D. Emma och jag har dessutom pysslat lite uppe hos henne oxå idag, vi har satt upp fler speglar och en sminkhylla, men nu sitter jag helt utslagen av smärtan i soffan igen och lär nog bli kvar här resten av dagen :(.

Hoppas ni får en bättre lördag.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Usch, hoppas att det blir bättre snart!

Kram

2011-10-15 @ 19:30:47
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0