31 okt: Glömde nattblöja :O

Ooooopppps igårkväll så glömde vi visst bort puppisens nattblöja :O

Imorse när puppisen kom och kröp ner i sängen så hade hon ingen blöja på sig så jag frågade om pappa hjälpt henne av med den, nej sa hon och jag tänkte inte så mycket mer på det. När hon efter en stund pös iväg in på toaletten för att kissa så kom det så otroligt mycket och så fick jag syn på att hon hade samma trosor som igår så då var jag ju tvungen att ringa Tommy och fråga om han satte på henne blöjan igårkväll och NEJ det hade han inte gjort för han trodde att jag gjort det :O. Men hon hade klarat natten galant så nu är det väl bara och fortsätta utan även på nätterna och hålla tummarna för att det går bra :P, vi har några kisskydd oxå om olycka skulle vara framme.

Annars så har vi haft en bra helg. Var bjudna på 60årsmiddag i lördags och jösses vad mycket gott vi fick. Tror verkligen att magen stod i 8 hörn när vi åkte hem :). Tack för en supertrevlig kväll mamma, vi gör om det den 19:e nov :D

Igår så fick Tommy och jag en ensamdag, vi skulle åka till hans jobb och kolla av att allt var ok (han har jour denna vecka) och sen handla lite, men först skulle vi kolla på en sak nere hos farmor och farfar och där blev puppisen och Molly kvar, så vi fick lite ensamtid, vilket var jätteskönt :)

Nu sitter jag på jobbet för det var något som skulle fixas med mailsystemet på allas datorer så det blev kontorsdagar mån & tis denna vecka och så får jag jobba hemmifrån ons & tors istället, blir så skönt, känner mig så himlans trött just nu :P.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina (tävling pågår)

ååå va roligt! va duktig hon är! :D

håller tummarna att det går bra i natt igen!



theo han vaknar inte att han är kissnödig lr nått. men det kommer väl nån gång...

2011-10-31 @ 22:25:19
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0