8 okt: Rättviksmarknad

Det blev så att Tommy och jag åkte utan barn och hund och med endast farfar som sällskap till Rättviks marknad. Kändes jättekonstigt att inte ha dom med sig men samtidigt så himlans skönt att kunna strosa runt och bara vara .... :D Standardinköpen varje år är strumpor, plastpåsar och marknadsgodis och det handlades även idag men dessutom så hittade jag det vackraste datumljuset jag någonsin sett så det blev ett sånt med och en födelsedagspresent till lilla pappa :D

(googlad bild då jag inte orkade ta fram min kamera)

Även Tindra, Sara och Johan hade haft en bra och rolig dag inne på leklandet :D och jag tror inte ens puppis hann lägga ner huvudet på kudden innans hon sov, vilket tyder på en MYCKET rolig dag :D :D.

Hoppas ni också haft en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0