6 april: Glad Påsk + rent hus :D

Idag så har mitt livs kärlek och jag tillbringat hela dagen med att städa men nu är vi alldeles snart klara, raringen håller på med ugnen och jag kan bara säga: Jösses vad gott det luktar här hemma nu...skurade med Ajax Liljekonvalj nyss :D. Resten av kvällen ska avnjutas framför Let´s Dance och ladda inför släktlunchen imorgon :)

Blev ju lite tokigt igår så vi hann inte med att vara påskkäring så jag bjuder på en gammal bild på sötaste påskkäringen ever och sen tar bloggen semester över påsk så jag önskar er en riktigt GLAD PÅSK :D


Pussar & Kramar i massor

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Hoppas ni får en härlig påsk!!Kramar

2012-04-07 @ 09:00:22
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0