23 aug: Rehabmöte ????

Idag så hade jag rehabmöte med vårdcentralens läkare, sjukgymnast och kurrator, och jag har ju inte varit med om dom här turerna tidigare så jag visste igentligen inte alls vad jag hade att vänta, men blev lite besviken för det var mest ett "Tack och lycka till i framtiden- & du är överskriven till Skönvik nu- möte". Nu är jag jätteglad över att jag fått komma till Skönvik, som är Dalarnas smärtspecialster, så otroligt fort, (det är tydligen väldigt ovanligt att det går så fort), men känner mig lite hängandes mitt i luften just nu, blir nog bättre nästa vecka då jag ska träffa läkaren på Skönvik igen :D. Nu låter det där som om jag är missnöjd med vårdcentralens personal och det är jag absolut INTE utan dom har varit helt fantastiska, är nog därför jag känner mig lite hängandes i luften nu hahaha.
 
Efter dagens rehabmöte så mötte Emma och jag upp Sara och så gick vi på Hong Kong och åt lunch, så himlans gott. Sen gick vi runt på stan en stund och jag hittade äntligen 2 BH:ar som satt som gjutna så jag slog till direkt :D. Så trots att det gått åt en hel massa treo så har jag haft en jättemysig dag med mina älsklingar <3
Nu ska jag vila en stund i soffan framför tvn innan det är dags för sängen :)
 
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi ja det var en händelsefull dag haha <3

2012-08-27 @ 07:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0