19 feb: Slut på helgen :(

Känns vemodigt och trist att helgen är slut redan :O, önskar verkligen att den hade varit några dagar längre!!!!!! Men vi har haft en fin helg, kanske är det därför jag inte vill att den ska ta slut hahaha

I fredags så snickrade raringen klart i trappen upp, det saknas lister men dom måste målas innan dom kan sättas på plats och det kan vi inte göra nu mitt i vintern, på eftermiddagen så var vi in till stan och helghandlade och då fick vi Emmsan med oss hem och sen kom även Sara ut på kvällen så vi var hela STORA familjen vilket var jättemysigt.

Igår så var det skotertipsrunda och den var vi ju självklart med på, sen var det meningen att Emmsan skulle på fest men eftersom hon var så snorig så övertalade jag henne att stanna hemma och kurera sig så hon är frisk när hon ska iväg på studentkryssningen den 27 feb.
Här är våran söta lilla skotertjej <3 <3


Idag så fick jag sovmorgon och sov ända till HALV ELVA, och tro det eller ej jag är fortfarande DÖDSTRÖTT, kroppen känns nästan så där trött/tung som den gjorde innan jag fick livmodersinflammationen :(. Men medans mina älskade flickor mös i soffan framför en film så tog raringen och jag Molly med oss ut på en långpromenad, dock så gick den i sakta mak, och när vi kom hem så var vi ute allihop och byggde snögubbar tillsammans, jag gick in tidigare och lagade mat. Ibland så lyckas man ju bättre än andra dagar med maten och idag så blev den så där helt supergod :D. Just nu håller raringen på och lagar våran pelletsbrännare som till skillnad fråm mig tyckte att det var ett lämpligt tillfälle att gå sönder :/. Är så glad över att han är så händig och klarar av att fixa sånt här själv så vi slipper leja bort allt hela tiden :).

Nu ska jag äta appelsin med min snoriga dotter och sen ska vi titta på säsongens första avsnitt av Big Brother :P

Kommentarer
Postat av: Anki

Lite nyfiken hur det har gått med balsammetoden....har håret blivit finare och lockigare??



Kram O tack för dina peppande inlägg jämt!

2012-02-20 @ 11:29:46
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Undrar också varför helgen tog slut så fort. Känns som att det alltid är måndag ju...

Kramar

2012-02-20 @ 16:24:16
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0