24 feb: Shoppingdag

Ja som vanligt när vi är lediga på fredagar så åker vi in till stan för att handla, så även idag stod handling och uträtta en massa ärenden på listan. Skönt dock att få det gjort så vi kan ha resten av helgen fri :).

Nu på kvällen tog jag fram saxen och klippte mitt hår, lite småtrickigt att klippa upp det bak , blir liksom bakvänt när man tittar i spegeln och sen ska klippa men efter några gånger då saxen hamnat bakom/framför passén istället för på den så fick jag till det och det blev faktiskt riktigt bra hahaha
Innan:
image description
Efter och nu ser man hur lockarna börjar komma fram oxå :D
image description

Imorgon ska vi bara ta det lugnt här hemma, möjligtvis ska snabeldraken få jobba ett varv runt i huset men det är nog det allvarligaste hahaha, annars så vill jag bara vara ute och njuta av solen och snön medans den finns kvar :D. De två sista dagarnas väder har tagit otroligt hårt på snön :(. Har ni någon snö kvar?

Kommentarer
Postat av: Nina

det syns verkligen skillnad! att du vågade klippa dig själv.. måste själv till frissan. håret är hemskt just nu. inte klippt sen dopet i okt. hemskt...



theo mår mkt bättre. inte helt på banan men han har inte ont längre. dock så verkar han känna lite obehag då å då. han har ätit dåligt i helgen men det tog han igen på dagis idag :D



han hade verkat super glad å positiv. så det är härligt att höra!



hur mår ni? krams

2012-02-27 @ 17:27:41
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0