24 nov: 1 månad kvar :)

Idag är det 1 månad kvar till julafton och vi är färdiga med julklappsinköpen :D, har aldrig varit det tidigare, men jösses så skönt det är wopwop

En av anledningarna till att det varit så dött på bloggen är att vi håller på och säljer huset. Och jag tycker inte att vi gjort annat än att städa nu i ett par veckors tid. Vi hade en spontanvisning förra lördagen för ett par som fått höra rycktesvägen att huset skulle bli till salu, men varken Tommy eller jag fick nån känsla av att dom ville ha det så i måndags tog vi kontakt med mäklaren och hon var hit i onsdags och värderade och i torsdags kom hon tillbaka med fotografen och vi skrev fullmakten och vad tror ni händer igår, jo då ringer det där paret och vill ha fstighetsbetäckningen för dom ska till banken och prata lån, lite typiskt haha. Om ni är intresserade av ett hus eller vet nån som är så finns vi här :)
Nu gäller det bara att hålla huset rent och fint tills visningarna ;).

Idag har puppis och jag julpysslat med farmor. Puppis gjorde ett jättefint tomtelandskap med egenplockad vitmossa och jag gjorde en lingonriskrans att ha på dörren :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0