1 okt: Whaaaaat!!!!!!!!

Idag är det första oktober och vet inte riktigt vad jag tycker om det .... Nu är ju alla chanser till värme borta för i år, och det är bara snö och kyla kvar att vänta och det känns väldigt tungt tycker jag!!!! Kanske mest för att vi haft så dåligt sommar :(. Avundas er alla som har råd att åka utomlands i vinter, mycket mer än vad jag normalt gör haha.

Igår så var gudmors man här och hjälpte till att få upp takpannorna och sen la älsklingen ut dom, trist nog så fattades det ca 40 pannor så det blev ett litet hörn kvar, men SNART så har vi tak igen haha.

Vi lånade gudmors ena hund en stund igår medans dom var på kalas och det gick jättebra både med Tindra och Molly . Tindra älskar verkligen Korven som hon kallas, och jag tror det är ömsesidigt :).


Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2012-10-02 @ 20:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0