31 okt: Skönt :)

Måste säga att jag har det toppen här nere hos Sara :D.

Idag tog vi en promenad till kyrkogården och satte dit en jättefin gravbukett som jag köpte på vägen ner igår och så tände vi ljus så nu lyser det så fint fram till måndag.

När vi kom hem igen så jobbade jag medans mina älskade flickor målade och tittade på film. Sen lagade vi sen lunch och efter det var det dags att gå till skolan. Dom har jättefina lokaler och gissa om både puppis och jag njöt medans vi var där. Puppis fick bada och jag fick ansiktsbehandlig och det var så otroligt skönt. Om ni aldrig gjort det, GÖR det, ni kommer inte ångra er :).

Efteråt stannade Sara kvar och tränade med sina kompisar medans puppis och jag gick hem. När Sara kom hem så gick vi till Kringlan (byns café) och köpte varsin godsaker och puppis valde en chokladboll och det var den absolut godaste chokladbollen jag nånsin ätit :D.

Nu på kvällen så har vi tittat på Svinalängor och jag tror jag ska läsa boken, en dag när jag har tid ;).


Kommentarer
Postat av: mamma

Ohh så fint det blev. Men skulle inte saris tenta på onsdag? Kör försiktigt hem puss på er alla

2012-11-01 @ 09:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0