10 sept: Chevrolet Van

Igår så utökade vi våran lilla fordonspark med en Van. Gissa om det kändes hemma när vi satte oss i den för att provköra den. Tommy hade nämligen en likadan när vi träffades, det var dock lite annorlunda inredning i den här. Den kändes jättefin, men vi fick soppatorsk under provkörningen, vad är oddsen för det när man är på en bilfirma som dessutom har en egen mack??? hahaha Men men vi slog till iallafall så nu har vi en egen dragbil till båten, vilket känns fantastiskt skönt :D
 


Idag har dock lillhjärtat varit sjuk, höstens första förkylning och feber, nu är hon ju så otroligt snäll så jag kunde jobba ändå idag, men imorgon ska Tommy vara hemma med henne då jag dessutom ska till tandläkaren, upptäckte ett hål på en av de bakre kindtänderna :(, hatar verkligen att gå till tandläkaren!!!!!
 
Nej nu ska jag gosa ner mig i soffan och titta på tv en stund :D
 
Puss & Kram
 

Kommentarer
Postat av: mamma

ser fin ut

2012-09-11 @ 10:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0