17 sept: Regnar!!!!

Jag ser det regnar, jag ser det regnar, det var väl ....... nananananaaaaaa

Herregud vad jag är trött på att det regnar och om det bara småregnade så vore det en sak men det verkligen VRÄKER ner. Idag så riktigt dånade av regnet utanför fönstrena och barnen hade inte en torr tråd på kroppen när dom kom in från uteleken fast dom hade regnkläder på sig :O, hoppas verkligen att det blir bättre väder imorgon.
 
Annars så har det väl varit en helt vanlig vardag så det är inget att prata om, hoppas ni haft det roligare :D

Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

tack Helen :D

hur mår du tjejen :D

2012-09-17 @ 20:56:44
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina Bergquist

usch va jobbigt att höra. det var inte alls skoj =( har du fått någon mer hjälp för att kunna handskas med smärtan? =(

massa kramar!

2012-09-18 @ 10:12:11
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina

ingen läkare har hjälpt mig. är så trött på skiten och kände mig så knäckt efter vad som hände sist. så ja la värken på hyllan och har försökt att ignorera den.

värken har dock blivit bättre tycker ja. för ja hade som krampaktigt förut, å nu är det mera värk. inte så att ja inte orkar med dan iaf. hanterbart!

på det har ju armen tagit över helt. försökt att ringa läkare här bara för att ja måste dit med armen och få sjukskrivning. ams vill ju inte att ja står aktiv hos dem. man hamnar som vanligt mitt i mellan. igår va ja så arg så jag satt och grät. helt ärligt. det finns få människor som retar upp mig sådär. ams är en av dem, fk brukar vara dem andra.

det är sån otänkbar situation att hålla på såhär. jag får ju inget gjort för att jag kanske mår dåligt en dag. så ska ja springa till dem och lalla å hålla på. bråka. ska ja söka jobb eller ska ja va hos dem å köa? det går ju oftast en hel dag att bara vara hos dem. är så sjukt påfrestande.

nu har ju inte ungarna varit sjuka än. men seriöst, om dem är sjuka två dagar. så måste ja anmäla det till ams. så avanmäler dem mig, så måste jag dit och påanmäla mig igen.. fantastiskt, vilket system. åter igen fäller dem mera krokben än hjälper.

var ju på ett möte i fre, å då sa dem. det viktigaste är ju att vi komunicerar med varandra. så man ringer å informerar, å då får man det här sparkat upp i arslet. vad har dem med att göra om jag är sjuk? det är ju ändå något mellan fk och a kassa? helt fantastiskt dåligt är det iaf.

kan skriva ne bok. blir så förbaskat upprörd så det vänder sig i magen på mig. :(

2012-09-18 @ 10:20:06
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0