15 feb: Elvisp :)

Igår när jag skulle göra pannkakssmeten så ballade min elvisp ur fullständigt, nu är ju inte det så konstigt köpte den när jag flyttade hemifrån för 25 år sedan, HERREGUD är det så länge sen :O ....... Det måste ju innebära att jag blivit gammal hahahaha och det kan ju aldrig stämma, jag är ju inte en dag över 17 år och okysst hahaha
 
Vilket som så dog ju elvispen igår så idag när vi var in till stan så var vi in på Elon och köpte en ny och det kan jag säga var ingen lek, det fanns för det första hur många som helst att välja mellan, för det andra så skulle man ju begripa en massa tekniska saker om dom som typ hur starka dom är, vilken färg man ville ha osv osv, men efter mycket om och men så blev det en Bosch för den skulle vara väldigt bra och sen var det en av dom lättaste på marknaden och det är ju viktigt för mig eftersom jag får så ont på en gång, sen hade dom en jättebra sak med just den vispen och det var att man fick ta hem den i 60 dgr och prova den och om man inte var nöjde med den så fick man lämna tillbaka den :D.
(bilden är googlad)
 
Sen blev det lite annat inköpt med men mer om det senare :D.
 
Efter det så åkte vi till City Gross och handlade, mest för att dom har 2,5 kg påsar med frysta bär till jättebra priser och nu är alla våra egna bär slut :(, hoppas på ett bättre bärår iår :).
 
Nu på kvällen har raringen och jag varit nere i källaren, jag har plockat igeonom några kartonger medans han har plockat ihop en massa som ska köras ner imorgon. Alltså helt seriöst, hur mycket finns det i detta hus igentligen, det tar ju aldrig slut :(
 
Nej nu ska jag krypa ner i våran helt underbart sköna säng och förhoppningsvis får jag sova hela natten, skulle verkligen behöva det nu, var ett bra tag sen nu och jag kan inte ens skylla på puppis hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0