8 jan: Lortgroda :o

Ibland kan man undra vad det är för en lortgroda man är eller vi som bor här är, kanske är bättre att säga??????

Till visningen den 4 dec städade och städade och städade vi precis hela huset och det blev så rent och fint, gjorde mitt bästa att hålla det så men nu under helgerna så barkade det utför igen och nu har vi en ny visning imorgon och en på söndag, så idag var det bara att börja om med städandet igen :(. Jag menar hur svårt kan det vara att hålla det så här fint???? Trivs ju så mycket bättre när det är fint omkring mig istället för att det ser ut som ett bombnedslag :) Jaja vi får väl se hur länge det får vara så här, den här gången.

Nej nu ska jag fortsätta titta på "Broarna från Madison county" med min bästa raring.


Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

kändes jätte bra, men ungarna kommer inte in på dagis förrän aug som tidigast. å då kan vi inte buda :S

hur är det med dig?
krams

2013-01-17 @ 13:15:44
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0