8 jan: Vaken igen :(

Jaha så var man vaken igen då :(. Har haft några nätter nu igen då sömnen inte alls vill som jag vill. Sover väl oftast smådåligt men nu är det typ inget alls på natten utan somnar av fram på morgonsidan, jaja det blir nog bättre snart :)

Igår var jag på Skönvik och tränade igen och det gick riktigt bra, fast jag gör inte riktigt som sjukgymnasten vill utan jag använder mer gummiband och stor pilatisboll istället hahaha. Men en sak som var väldigt bra igår var genomgången efteråt, då gick vi igenom balans och varför vi i gruppen har så dålig balans och känner oss yra så ofta, fick lite bättre förståelse nu :)

Nej nu får det vara nog, kanske hörs lite senare idag ;). Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0