22 April

Ida så har vi varit på BVC och Tindra hade växt och blivit så stor. Nu väger hon 7045 gr och är 65,5 cm lång. Hon passade dessutom på att visa syster K. att hon kan vända sig från rygg till mage. Vilket hon senare på dagen även försökte göra i vattnet på babysimmet :), tokiga unge....

Så här glad är jag när jag får bada i det stora "badkaret" :D


Här hälls det vatten över huvudet.........


och jag är lika glad ändå :D


Ska lära mig att flyta ensam på rygg men inte vill jag väl ligga på rygg nu när jag lärt mig att rulla över till mage.....knäppisar :P

Sov gott :D

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: elmida.se

De växer så det knakar!

Melvin är oxå 65,5 cm, men väger 8605 g =)



Ja, vi hoppas att E växer på sig lite och planar ut. Men det känns bra att de kollar hennes ämnesomsättning osv. Hon har ju inte mkt längd att brås på heller, vi är ju väldigt korta både jag och Poa =)



Ha en bra dag!

2009-04-23 @ 09:02:39
URL: http://elmida.se
Postat av: Emma

hahha va sööt hon är!<3

2009-04-23 @ 17:17:47
Postat av: Sara

hon är så söt! <3

2009-04-24 @ 11:59:31
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0