30 April

Så vad det SISTA APRIL redan, jösses vad tiden går fort. Snart är det ju sommar, och jag hoppas på en riktigt fin sommar i år. Igår var vi på babysimmet och till en början så gick det jättebra, vi hällde vatten över huvudet och det var hur kul som helst men efter en stund så blev Tindra ledsen så då gick vi upp tidigare. Hon har haft några dagar nu när hon inte har sovit som hon ska, sover mellan 30-45 min och det orkar hon inte riktigt än, detta på dagen. På natten sover hon jättebra, lägger sig halv 10, vaknar mellan 5-7 för lite mat och sen sover vi till 9- halv 10 :D.

Busfrö.....

Så roligt att åka karusell

Det är ju roligt när pappa häller vatten över mitt huvud :D

Mamma behövde hjälp med att sy gardiner och eftersom jag blir så yrslig på en gång som jag ska krypa på golvet och sen resa mig upp så hjälpte raring till :D

Tack för hjälpen älskling <3

Ha en bra dag i vårsolen :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

ser supermysigt ut med babysimmet :)



hoppas ni får en trevlig valborg ni med!

2009-04-30 @ 15:11:31
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack SNÄLLA Tommy för hjälpen och Tack snälla Helen också..... Ha en skön kväll och hälsa alla. puss puss

2009-04-30 @ 15:32:19
Postat av: Sara

hihi Tindra ser så rolig ut på första bilden :) men nu tycker jag att sommaren har börjat :D hiih

2009-04-30 @ 16:49:19
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0