1 Aug.

Jaha så var det Augusti och redan höst, fyyyyyyy vad trist.

Som jag skrev igår så fick jag vara glad om jag hann med hälften av vad jag tänkt göra idag och det var precis så det blev hahahaaa, hann med att tvätta allt, trodde jag iallafall för när jag var klar så fick jag syn på en hel hög med sängkläder som legat i Skageraken så det är bara att fortsätta imorgon, men vilken tur att jag fått låna en av dina tvättmaskiner mamma, för utan den så skulle jag fått hålla på i 2 dagar till, TACK snälla för att jag får ha den :).
Eftersom vi storrensade hallonhäcken i höstas så får vi väldigt lite hallon här hemma iår men då sa farmor att vi kunde få plocka hallon nere på verkstaden också så nu ska vi plocka varannan gång där nere och då får jag ihop så jag kan göra hallonsylt även iår, jättesnällt :).

Mormor och morfar var hit en stund på eftermiddagen och då hade dom kanelbullar och mazarinkaka och gissa om Tidra tyckte det var gott. Hon var som värsta fågelungen, bara gapade och svalde, hihihiii.

Här kommer lite bilder från semestern.

Roligt att åka båt :D


Jodå hon hade flytvästen på..... och den hade en rolig sak som faktiskt ska vara inne i munnen hihihii


Fyyyy vad kallt sa Emma, men det struntade Tindra i, hon badar ändå och är hur nöjd som helst


Dom här orkade inte stå i bilkön......


Inte dom här heller....


Nu får ni ha en mysig kväll :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sara

rolig bil :D hihihi. Tindra är nog släkt med fåglarna :) <3

2009-08-01 @ 23:38:01
Postat av: mormor

Ja du behöver den bättre än jag gör. Ses snart puss puss

2009-08-02 @ 12:47:16
URL: http://pisiho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0