11 Aug: Ilsken som ett bi

Nu är jag är som ett bi..... Igår så ringde båtägarinnan och hennes kompis och krävde oss på en massa pengar för den där jävla båten som vi lånade i somras. Nu tycker dom att vi ska betala för saker som var trasiga när vi lånade båten bla. en vattenpump som inte ens var beställd när vi åkte iväg på semester. Pumpen hade dessutom hennes son sönder förra hösten..... Och så hör det till saken att som det var sagt från början, så skulle våran "betalning" för lånet vara att vi var med och vårrustade båten, vilket vi gjorde till 75 % själva och dom 25 % och dessutom så har vi redan nu lagt ut ca 1700 kr på den där skitbåten, som dessutom bara krånglade och som Tommy höll på och reparerade på varje dag hela semestern. Fy f-n vad jag tycker det är lågt av dom att bete sig så här. Nu kan ju dom glömma att bli bjudna på bröllopet nästa sommar... j-ä skitstövlar.......

Gårdagen tillbringades nere hos mormor och morfar, Tommy och morfar var till tippen med ett lass skräp åt dom så nu kan dom börja samla igen hihihiiii.

Natten var skit, Tindra var vaken mellan 10 och halv 1 och bara skrek, då fick hon alvedon och efter en liten stund så kunde hon somna. Så det blev för mycket för hennes mage att jag åt ost i maten 2 dagar i sträck, stackars lillskruttan. Sen så har hon småknölat resten av natten och som vanligt så var det dag igen strax efter 7, så gissa om jag är jättetrött nu.

Dessutom så ringde dom och avbokade Saras operationstid på torsdag för doktorn hade varit med om en cykelolycka och vi fick en ny tid den 1 sept, så nu måste Sara ladda om en gång till, men det kommer du klara jättebra stumpan.

Nu ska jag ta min stackars rygg och nacke (har jätteont idag) och gå ner och lägga mig i ett varmt bad och så hoppas jag att jag kan komma upp om en stund och må lite bättre.

Nej nu har jag väl klagat nog för denna gång, hoppas ni får en bra dag allihopa.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

ja FY vilke ena!! Stackar er då kan du inte börja smyga in margarin o dyl än då puss puuss

2009-08-11 @ 10:00:43
URL: http://pisiho.blogg.se/
Postat av: Sara

Ofta man kan göra så, folk är ju riktiga svin nu för tiden.. usch. Jag får väl göra det och synd om Tindris hoppas hon mår bättre nu :) puss puss <3

2009-08-11 @ 16:27:21
Postat av: emma - mamma till meja

Vilka männoskor det finns, men blir ju så trött!



Har ni satt nån datum för bröllopet?

2009-08-11 @ 18:52:04
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0