27 Aug.

Igåreftermiddag så fick jag reda på en av anledningarna till att TIndra knölar så på nätterna just nu, hon håller på att bli förskyld.

Vi hade Kristians familj här igårkväll, det var jättetrevligt :)

La henne runt halv 8 igår och då sov hon till halv 10 och sen var det kört, då var det bara att ta upp henne och så fick det bli mysstund inne i soffan framför Tv och den nya vampyrserien " True Blood" som jag tyckte var så där, men den kanske blir bättre. Men efter det så har vi knölat och sovit jätteoroligt hela natten och när hon ätit halv 7 så körde jag upp Tommy så jag fick sova en stund. Dom har varit nere hos morfar nu på morgonen en stund.

Idag ska vi till BVC och det ska bli spännade och se vad damen väger nu och hur mycket hon växt på 2 månader, uppdaterar då.

Ha en bra dag så länge.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mormor

Kan hända att det är tänder på gång också puss puss

2009-08-27 @ 09:51:37
URL: http://pisiho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0