30 Aug.

Nu har vi haft 2 bra nätter till, och det är så skönt. Tyvärr så har jag blivit sjuk, förskyld, så det känns som om hela huvudet är fyllt av bomull just nu och så bara rinner det ur näsan och det är så drygt.

Igår så var vi ner till mormor och morfar och hade en liten kräftskiva, åååå gud så gott det var med kräftor, muuummms. Efter att vi hade ätit så spelade vi kubb. Emma, Tommy, mormor och morfar var ett lag och Sara, Kristian, Tindra och jag var i det andra, och vi fullständigt utklassade dom 3 gånger hahahaaaaa, dom fick inte ens ner en av våra klossar i 2 av spelen hahahaaa.

Innan vi åkte ner så hjälptes jag och flickorna åt och rensade ut bland bebiskläderna, det som dom ev kan tänkas vilja ha till sina barn sparades och resten ska vi sälja och när vi kom hem från mormor och morfar så skulle jag lägga in annonsen på blocket, men varje gång vi ska sälja nåt så får vi krångla för att få annonsen godkänd fast den ser ut som 90 % av alla andra som redan ligger där, är sååååå trött på dom som sitter och ska godkänna annonserna, så nu har jag skickat ett mail till dom och ifrågasatt dom och har även bifogat flera länkar till befintliga annonser...

Tindra hittade en jättebra plats att sitta medans vi sorterade kläderna :)


Ha en skön söndag :).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi är helt enkelt bäst i kubb! hih i<33

2009-08-30 @ 11:12:28
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Morfar

HAHA Sara det är bara som du tror, vänta ni tills det finns en torr gräsmatta, DÅ DU.

2009-08-30 @ 11:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0