7 Aug.

Idag så var vi ut med den sista kartongen till Majsan, den som Tommy glömde igår, men nu så är vi klar med den båten, så skönt ..... Sen så tog vi en tur till Borlänge och där provade jag en ergonomisk bärsele, och kan ni tänka er att jag kände inte ens att jag hade Tindra på magen i den, en sån VIIIIIILL jag ha till mina stackars värkande axlar, problemet är att dom är snordyra och så finns det inga begagnade att köpa på Blocket heller.... snyft.... mormor sa att hon kunde kolla runt lite på jobbet om det fanns någon där som hade en sele som dom ville sälja.....snälla håll tummarna åt mig...

Nu på kvällen så har jag gjort iordning matsäcken som vi ska ha med oss ut på sjön imorgon, det är ju Poker-runn. Tyvärr så har flera av båtarna gått sönder så vi fick inte plats i någon iår, men det ska bli skoj och titta på dom när dom kommer i full fräs förbi också. Nästa år så ska Tommy försöka få plats åt oss i några av fartvidundren igen.

Bild från förra året på Sara och Emma i Johans båt


Återkommer med nya kort imorgon, hoppas jag :D.

Ha en bra kväll och sov så gott.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas på nästa år då :)

Jag håller tummarna för dig <3

2009-08-08 @ 00:27:31
Postat av: Camilla

Kolla sele på sjalbarn.se där finns det begagnat.

Jag kan hjälpa dig att leta om du vill, vad får det kosta?

2009-08-09 @ 08:42:40
URL: http://elmida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0