17 Juni

Natten blev riktigt bra, vi somnade runt 12 och sen så sov hon till 5 då ville hon ha mat och sen sov vi till 8 igen :), så skönt att få sova en natt :D.

Emma kom hit en stund men Tindra sov nästan hela tiden så dom hann inte pussas och kramas så mycket, tyvärr. Men jag hann umgås med henne hihihihiiiii.

Tindra sov 3 timmar på eftermiddagen och sen sov hon igen efter 1 timme, och ändå så var hon så trött och gnällig, hon orkade inte ens äta gröten nu på kvällen. Undrar om lillskruttan ska bli sjuk lagom till midsommar, hoppas inte..... imorgonbitti vet vi :S.

Tack Sara för att du gjorde om bloggen idag, hihihiii, gissa om jag blev förvånad när jag loggade in för att skriva idag hihihii.

Nu ska jag gå och äta, framför sista säsongsavsnittet på Graysan. Så ni får ha en bra kväll :).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

men mamma det var ju slut förra veckan^^, hihi, jaa bloggen blev lite lugnare nu :) heh <333

2009-06-17 @ 21:05:28
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ur snygg blev den!!!!

2009-06-17 @ 21:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0