7 Juni

Igår så sydde jag sjalen som Emma ska ha på balen på tisdag, och det var inte det lättaste.... för det rosa tyget var jättehalt och ovanpå det skulle en svart spets sys fast, och den spetsen bara gled omkring helt okontrollerat, men slutresultatet blev riktigt bra eller vad säger ni...



Medans jag höll på och sydde sjalen så hade Tommy och Tindra så här mysigt....


Men han låg inte bara och mös med henne utan han fyllde igen mer än halva "gropen" också, resten ska han fylla idag. Mormor och morfar var hit och dom hade fika med sig så vi fick lite rast, tack för det :). Morfar fick inte göra något påfrestande igår för att han bara väntar på att få ont i handen igen, men idag så ska han prova att reta igång det.

Idag så ska vi (Emma) ha genrep inför balen här hemma, vi ska prova smink och kläder och hela baletten. Hon kommer att se ut som en sagoprinsessa, men det får ni inte se på kort förrän tisdagkväll eller onsdagförmiddag, hihihiii. Hoppas att dom får lika fint väder som Sara hade på sin bal och här kommer lite kort på henne för 2 år sedan när hon hade sin bal... hon var vacker som en sommardag <3




Men den här gången så har jag bara sytt sjalen, Emmas klänningen köpte vi, hann inte sy den men Saras klänning sydde jag själv.

Ha en bra dag :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma

den blev jättefin ;D <3

2009-06-07 @ 11:45:38
Postat av: mormor

Tänk vilka vackra tjejer jag har!!!! Tack för det!!

2009-06-07 @ 18:33:33
Postat av: Sara

Du var duktig som sydde min :) jaa hoppas att Emma också får fint väder :) <3

2009-06-08 @ 12:24:43
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0