10 Mars

Idag så ska det komma en snickare och lämna en offert på vad det skulle kosta att bygga altan på baksidan :D. Åååå vad jag hoppas att vi har råd att bygga en altan, för gud vad jag har saknat en. Tänk så skönt att sitta där på eftermiddagen och äta mat när det är varmt och skönt. Visst var det mysigt i somras med när vi hade bord och stolar nere vid äppelträdet men tänk så skönt att kunna sitta på en altan istället, det var jag så avundsjuk på mamma och pappa i somras ..... :D


Vilken utsikt vi kommer att ha från altanen hihihii

Tänkte dessutom att jag skulle hinna baka lite fler bullar idag, så det luktar riktigt gott när tjejerna kommer hem och så dom kan få nybakade bullar och mjölk. Det tycker dom om, men vi får väl se om jag hinner med det :). Sandra ska följa med Sara hem idag, det ska bli roligt att träffa henne :)

Nu fick jag precis ett sms från lillans gudfar, han är på väg hit och vill ha fika :)

Lillan ligger och sover, och idag så var hon snorig igen :S, hoppas verkligen att hon inte blir sjuk.

Dagens kort är på två av mina hjärtan


Sötnosar <3

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

Ohhh så söta dom är!!! Tror att Jonas känner bullbak hela vägen hem haha....Hoppas det inte blir mer än lite snuva på lillan<3<3<3<3<33

2009-03-10 @ 11:02:18
Postat av: mamma

Ja det var det TACK TACK gumman.... hiihihihi

2009-03-10 @ 12:49:47
Postat av: Morfar

Nog vardet skönt under äppelträdet också, men en altan smäller i alla fall högre, hoppas det går vägen. Nu lilla Tindra får du väl lägga av med att vara snuvig......

2009-03-10 @ 13:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0