17 Mars

Igår så lekte jag "studsboll" igen :D. Vi var ut på en skotertur med Jonas och Jessica, åkte upp till Spjärshälla och grillade korv. Det var första gången som jag åt grillad korv utomhus under denna vintern, och det var så gott.

 
Nu ska här grillas :D             Ååååå vad gott :D

Tindra och Molly var nere hos mormor och morfar medans vi var borta. Vi har tagit ner resesängen dit så lillan har någonstans att sova när vi är där, och nog sov hon igår..... hon sov i 3 timmar... så jag hann t.o.m. klippa både mormor och morfar när jag kom tillbaka innan hon vakande och ville ha mat (vispad grädde hihihihi). Så länge har hon aldrig sovit förut. Men mormor och morfar hann ju inte mysa själva med henne den här gången hahahaaa.

Idag ska vi ta en långpromenad i vårvädret, måste ju passa på medans solen är framme :).


Lilla krabban som Emma säger :D

Ha en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Ohh så söt man kan vara och det är väl bra att hon sov skönt i sin säng hihihi<3<3<33<3<3

2009-03-17 @ 13:00:40
Postat av: Morfar

Huvaligen det där ser väl inte så gott ut. Ni fryser,det blåser och det var troligtvis även dimma,eller!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-17 @ 23:59:01
Postat av: mamma

ja har jag inte hihihi man tager vad man hittar hos andra bloggar hihihihi<3<33<3<33<3333

2009-03-18 @ 10:33:38
Postat av: emma

haha hon är såå sööt på de kortet !<3

2009-03-19 @ 15:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0