21 Mars

Gårdagskvällen var lite bökig även den, tror att lillan är väldigt beroende av sina rutiner, men kunde lägga henne runt halv 10 och så knölade hon lite halv 3, då gav jag henne nappen och sen sov hon ända till 6, då ville hon ha mat. Efter maten så sov vi vidare och 9 vaknade jag av att hon låg och pratade brevid mig i sängen, härligt uppvaknande :D. Nu har hon hittat händerna på riktigt och dom är så roliga

 
Där är den ju igen :D              Har ni oxå en sån leksak? :D

Idag så lyckades hon även ta leksaken för första gången :)

 


 


Fick sällskap av Emma på promenaden idag, det var så mysigt. Efter promenaden så passar dom på att mysa lite tillsammans, gullungarna

 
Älskar dig lillsyrran <3          Pussa mig mera :D


Ha en bra dag.


Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

hahah men hon slickar juh hela tiden på mig ;D hah söötisen<3

2009-03-21 @ 14:32:37
Postat av: Sara

Hon är en riktigt sliskare ;D hon är så duktig! hih <33

2009-03-21 @ 14:37:24
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: mamma

vad skönt för er med prommis. Längtar efter ar alla.......

2009-03-21 @ 19:44:19
Postat av: mamma

du får den i morgom <3<3<3<333

2009-03-21 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0