22 Mars

Tindra sov hela natten även i natt, nu är det 3:e natten på rad. Vågar inte tro att hon ska fortsätta så men håller tummarna hårt :D

Igår så var Kjell och Marie hit och träffade Tindra och dom hade köpt en jättefin dress till henne.

 
Söt eller hur :D

Idag så var mormor och morfar hit och vi åt mat ihop, det var länge sen vi bjöd dom på mat nu :S, det är alltid så trevligt när dom kommer :D.

Emma har nästan läst ut en hel bok i helgen, är så impad stumpan :D:D att du hunnit med det fast Sara frågar var 5:e minut "var är du nu?" hihihii, tror hon vill prata om den med dig bara du är klar hihihii. Jag tycker det är gulligt :D

Nu har jag en jättearg liten tjej så jag måste gå och ge henne mat och sen så hoppas jag på att hon sover hela natten även inatt.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag trodde inte att emma skulla läsa så mkt faktiskt :D men det är bra! <3

2009-03-22 @ 22:52:14
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack för en jättegod och trevlig middag. Älskar er alla <3<3<3<3333

2009-03-22 @ 23:08:41
Postat av: Mamma

hahahaa jag är lika förvånad jag för jag läser aldrig!;D

2009-03-23 @ 21:55:12
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0