27 Mars

I natt så har lillan inte sovit hela natten, hon vaknade vid 2 och knölade, och då hjälpte det inte med nappen utan det var bara och flytta över henne till våran säng men tack och lov så funkar det jättebra att amma liggandes :), sen var det dags igen vid halv 7, undrar om det är dags att öka mängden mjölk nu igen? tycker nog att hon ätit oftare även på dagtid både igår och idag :S. Men hon är ju så mysig att ha brevid sig i sängen, lilla sötnosen.... dock så tar hon väldigt stor plats... konstigt eftersom hon är så liten :)


Myyys

Sara (min älsta tjej) håller på med ett projektarbete i skolan, som går ut på att göra en hemsida med mat och bakrecept, så om någon har något jättegott, gärna med kort på rätten också, så får ni hemskt gärna ge mig det så ska jag vidarebefodra det till henne :D.

Ikväll ska vi titta på Let´s dancefinalen, jag hoppas att Magnus vinner över Lalja, tycker att han har utvecklas mest plus att jag är impad över hur en så stor man kan få det att se ut som om han svävar fram över golvet :).

Ha en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sara

jag hoppas med att han vinner! hihi hoppas att vi hittar några bra recept :) <33

2009-03-27 @ 17:39:40
Postat av: mamma

har du fått recepten jag mejlade över? Hoppas att Tindra sover i natt då.... <33<3<3<3333

2009-03-27 @ 19:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0