30 Mars

Idag så var vi till BVC och Tindra väger 6570 gr och är 63 cm lång, så det är ingen liten tös jag har inte :D, men ack så gooood hon är sötnosen... Sprutorna gick ganska bra, den första (trippeln) gick jättebra men den andra (pnennococerna) fyyyyy vad ont den gjorde.... stackars liten, tur att dom glömmer så fort :) Hoppas att hon slipper få feber nu efteråt, mina andra 2 tjejer blev rätt så påverkade av vaccinationerna varje gång, men det visar sig :).


Vad gör du där bakom mamma???

På eftermiddagen så var vi nere hos mormor och morfar och hjälpte till att bära in pellets och när vi var klara där nere så åkte vi hit allihop och bar in en pall pellets även här, vilken tur att vi har varandra och hjälps åt :D TACK för hjälpen :D Men nu vill jag inte ha mer vinter och snö utan nu vill jag ha våååååår med sol och värme.....

Ha en bra kväll

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv både till dej och Tommy <3<33<3<333

2009-03-30 @ 19:25:46
Postat av: Morfar

Ja , skönt att pallen är inne,tack skall också ni ha.Nog är det synd att små barn som Tindra måste få ont av dessa sprutor, men Emma var ju hemma och kunde trösta henne , det är bra.

2009-03-30 @ 20:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0