6 Mars

Idag så har vi varit på återbesök på MVC, och det var bara bra :). Lyckades äntligen visa upp lillan för barnmorskan, är ju stolt som en tupp, hihihiii Efteråt så var vi på stan och shoppade än det ena och än det andra, men bla en gul Bumbo

 
Ååå se så bra jag sitter          Undrar om den här saken smakar gott?

Igår så skrev Sara så otroligt fint på sin blogg till mig, blir fortfarande tårögd när jag tänker på det. Du är så rar lilla gumman. Idag så har hon varit på sin första begravning ( hennes pappas morfar) och det är ju alltid jobbigt, har tänkt på dig hela dagen raring, men nu blir det bättre :)


Älskar dig hjärtat <3

Var ju upp till Annelie igår och tittade på valparna, jösses så söta dom är

  
Hollys, 2 veckor                    Sallys, 1,5 veckor               Alvas, 1 vecka

Hoppas matteprovet gick bra idag


Älskar dig raring <3

Nu ska lillan få mat och sen ska jag göra taco till oss andra.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAHA va sööt hon va i bumbin! så gullig! jag älskar dig och därför skrev jag vad jag kände bara =) puss puss <3

2009-03-06 @ 23:19:13
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Emma

en gul? en lila hade varit finare :P men men saknar pluppen!!<33

2009-03-07 @ 11:20:21
Postat av: Morfar

Tänk Emma , så rätt du har. Den där lilla "pluppen"som du säger, den saknar man

2009-03-07 @ 15:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0