10 Maj

Ja så fick vi ännu en dag med regn, regn och mera regn.... så trist. Men får väl trösta mig med att jag har ju iallafall hunnit tvätta en del av högen, mitt i så tog tvättmedlet slut.....Tommy skulle köpa mer när han åker hem. Han är ute i Vika och håller på med Majsan idag med. När han åker hem så skulle han dessutom åka förbi och hämta upp Sara och Kristian, dom är inne i stan för dom var på 18-årsfest igårkväll. Känns jättekonstigt att dom är så stora nu.... igåreftermiddag så ringde hon och frågade om hon fick gå på Harry´s, hon hade inte koll på åldersgränsen och då frågar hon mamma, gulligt va? Det är ju inte så många år sedan jag sprang där varje barnledig helg och nu är det hennes tur.... usch jag har verkligen blivit gammal hahahaaa.

Vi hann iallafall med och gunga en lite stund innan det började regna. Fick även ge Emma fart hahahahaa, det var ett tag sen sist :D. Sen kom mormor och morfar och dom hade glass med sig, så då blev det fika. Tindra fick också smaka på min glass (Tofuline) och det var jättegott må ni tro, hon riktigt attakerade skeden när den kom :).

Nu har jag börjat få kläm på hur den här fungerar :D



Ha en bra eftermiddag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma

haha jag puttade på dig med ;D

2009-05-10 @ 16:48:01
Postat av: mamma

javisst är det konstigt det tyckte jag med hihihi. Tack för fikat puss puss

2009-05-10 @ 19:22:03
Postat av: emma - mamma till meja

vad stor hon ser ut i sin hoppgunga :)

måste fråga vad gungställningen kostade, och var ni köpte den, vill också ha en sån...

2009-05-13 @ 10:10:48
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0