14 Maj

God morgon :). Natten har varit så där. Tindra åt 20,30 innan hon gick och la sig, sen vaknade hon vid 2,30 och ville ha mat men sen sov hon till 7,30 innan det var dags igen. Det är väl igentligen bra ändå, men man är ju så bortskämd med att hon sovit från kvällsmålet till runt 6 innan hon ville ha mat igen :(.

Vi var ju på babysim igår och då fick vi både dyka och sen så skulle dom sitta och stå i handen. Låter märkligt, eller hur, men det var precis vad det låter. Lite läskigt innan man kommit på hur man skulle hålla henne hihihiii.

På väg ner....

Nere....

På väg upp igen....

Det där gick väl bra :D...

Kolla jag står i mammas hand...

Nu kommer jag och tar er.......


När vi kom hen så plockade Sara fram en present till Tindra, en lite mjuk rund sak, var i samma storlek som en hockeypuck. När man la den i vatten så svällde den upp och blev en lite handduk, den är grön med en rosa gris. Tack raring, den är jättesöt :D.

Idag så blir det en lugn dag, vi ska ner till morfar och få lite hjälp med att dra ut en del kort som jag ska använda till ett bildkollage till gammelmormor. Vi ska ju åka dit den 21 maj och hälsa på, då passar det ju bra att hon får det i tidig födelsedagspresent :D.

Ha en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Hälsa hihihihihi

2009-05-14 @ 10:12:14
Postat av: Sara

haha min present till Tindra var söt :) Bilderna blev också bra :) <3

2009-05-14 @ 11:08:02
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0