18 Maj

Även den här natten har varit knölig:(. Tindra fick ca 1 msk gröt vid halv 8 och sen ammade jag henne vid halv 9 och så somnade hon hur snällt som helst, men vakande ca 1,15 och då ville hon ha mat igen, sen sov hon till halv 6 och åt och sen så sov vi till halv 10. Hon är jättebra på att sova länge på morgonen tack och lov eftersom jag inte får sova hela nätterna längre. Ikväll så har hon fått mer gröt och så hoppas jag på att det ska ge resultat......

Hittade Fairytale (vinnarlåten) på Youtub och hade Tindra i knät när vi lyssnade på den och hon blev alldeles tossig och sprattlade som en lite fisk, så när låten var slut blev hon stilla och då var jag tvungen att spela den en gång till och hon blev lika sprallig igen så hon tycker verkligen att det var rätt låt som vann :D. Måste nog köpa sigeln till henne hahahaa
 

Hade besök av Pia idag när mormor och morfar var och handlade. Pia är lika söt med Tindra som Molly. Dom kommer fram och slickar henne på handen och då blir hon så glad :). Hon satt länge i babysittern idag och tittade på dom när dom sprag runt henne och lekte, vilket var jätteroligt för hon skrattade och pratade med dom :)...

Nu är det någon som inte alls vill blogga mer idag, så ni får ha en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Den låten var bäst av alla! så braa!!! :) <33

2009-05-19 @ 08:27:03
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack hjärtat för god mat och en trevlig stund......

2009-05-19 @ 12:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0