3 Maj

Sitter och pratar med Sara på msn och jag saknar dig så jättemycket hjärtat mitt <3<33. Jag vet att du har det bra när du är i Vansbro men det känns så tomt ändå när du är där och inte här hos mig. Nu kommer du hem imorgon, och det gör även Kristian och jag saknar honom med :D
Sötnosar....


Saknar dig med Emma, du är också mitt lilla hjärta <3<33


Det är så jobbigt att träna i gymmet....

Stoppat in nappen själv.....


Idag så har det mest varit trägårdsarbete, men nu snart så är vår stöket klart :). Är bara den andra halvan av hallonhäcken kvar. Sen ska resten av spireahäcken bort men den får vi hjälp med att ta bort, torligtvis nästa vecka och då ska det ju repareras efter den och då kan vi flytta rodendendronen och plantera hängsälgen sen så är det helt klart :D.

Ha en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

ja jag bytte ju torsdagen mot idag måndag.......

2009-05-04 @ 09:22:04
Postat av: emma - mamma till meja

nu går det att se filmen :)hoppas ni får en bra måndag!

2009-05-04 @ 09:59:41
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Sara

Idag kommer jag hem <333

2009-05-04 @ 12:51:15
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0