12 nov

Ja inte blev den här natten lika bra som föregående, kanske kännde hon av mig...att jag inte sov så bra. Men det gick faktiskt jättebra hos tandläkaren idag, tyvärr så hade jag ett litet hål till så jag ska tillbaka den 1 dec, men det går nog bra då med....

Efter tandläkaren så gick jag och Tindra på stan en stund och jag köpte äntligen ett par vinterstövlar, det blev ett par bruna uggs som är gjorda på fårull så dom är VARMA och MYSIGA :D, ska bli så skönt att slippa frysa om fötterna i vinter :D:D. Sen kom Sara och mötte upp oss och då gick vi och åt lunch på kina och Tindra fick räkchip och det gick hur bra som helst, ingen rektion alls, mest bara "vill ha mer, mamma" när biten var slut. Både Sara och jag tyckte det var så gooootttttt, och mysigt att få rå henne ensam oxå någon gång ibland, det är ju inte så ofta precis hihihhii. Jag är fortfarande mätt hahahaa.

Nu på kvällen så har Tindra kommit på hur man gör för att sparka sig framåt på sin åksak, så nu står en Bobbycar högt på önskelistan, för den här åksaken kan man inte styra....


Nu låter det som om hon är färdigbadad, så det är väl bäst att jag går och gör välling åt lilla damen så hon kan få gå och lägga sig för hon är rätt så trött. Det tar på krafterna att vara på stan hihihiii.

Ha en skön kväll :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi jag är också fortfarande mätt xD men gott var de :) Va duktig hon är som kan skjuta själv nu :D hih <3

2009-11-12 @ 18:31:50
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: emma

jaha när ska jag få kina mat då?:D

2009-11-12 @ 18:34:15
Postat av: Nina ♡

hej gumman. nu kommer ja in en snabbis igen..

ja e duktig på snabbisar.. är så trött. ovanligt va..



försökt att gå igenom kommentarer idag. men d känns inte som om ja kommer nånstans..



ja hoppas ni mår super å har en massa skoj planerat nu i helgen! krams

2009-11-12 @ 23:29:01
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0